Direktlänk till inlägg 23 september 2020

Av vikt och betydelse

Av Sarah - 23 september 2020 10:27

Det är av vikt och betydelse, jag gör det för att det är ett måste, för mig är det. Jag kom i kontakt med en som har lite kunskap, även om inte alla frågeställningar kom till klarhet men en del,sen finns det en till som kom att ge lite utav sin kunskap, jag är tacksam eftersom det inte varit känt för mig att dem med den här kunskapen faktiskt finns. Jag går på magkänsla men inte enbart, ja man måste följa både " hjärta och hjärna " och då är det väl magkänsla också ja det tycker jag och det är viktigt att ta tag i. Det är möjligt att det inte är vad några hade hoppats jag vet inte och det är inte mitt problem. Jag blev rekommenderad detta utav en som är påläst, min magkänsla bidrog till att jag tog upp denna frågeställning och jag tror ändå att det hade blivit en frågeställning iallafall men det är bättre att det är angeläget för mig själv även om jag vet att några hade önskat att det inte hade varit viktigt för mig men det gäller då inte mig själv och dem som uppmanat/ uppmuntrat mig att faktiskt göra de här frågeställningarna, jag är än så länge tacksam men det är sällan jag vågat tänka tacksam, jag är angelägen och med det så har bara det i sig hjälpt . Nu är det ju två frågeställningar och inte bara en ,jag är angelägen gällande dem båda ting även om de skiljer sig åt men samtidigt inte. Jag lyssnar däremot inte på de eller dem som avråder och det kommer jag aldrig att göra. Tror att det är lätt att tänka sig att jag kan tänka om ,faktum är att, det man vill tro, det tror man liksom jag,om jag är angelägen, tror på något om jag tycker att det finns frågeställningar som inte bara har två olika enkla svar då är det viktigt för mig att ta tag i exakt allt vad det än må handla om och det är fakta som avgör rätt fakta kring allt och inte något som bara är nästan fakta ... möjligt att det kan tyckas kryptiskt men det får uppfattas hur som ....jag tror på det jag tror och jag gör det som för mig är rätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 26 januari 2021 23:21

Läste om en fråga man ställde till folket och det handlade om vilken bakelse som var mest uppskattad vill jag minnas att frågan löd....ja ibland kan sånt vara kul att få del av ,andras favoriter andras uppfattning om diverse frågor...nu läste jag bar...

Av Sarah - 24 januari 2021 12:02

När man väl ger en tv serie en chans, dvs en serie på flera avsnitt, den innehåller spännande inslag och den är på många vis mycket realistisk, man hoppas på en upplösning ett avslut som är realistiskt även det.. titta igår på en serie och hade insl...

Av Sarah - 23 januari 2021 11:41

Måla med mandala kan vara kul emellanåt jag har målat en del .... det finns färdiga mallar det finns också färdigt material att måla med siffror och då ska man välja siffra och då fyller man i en färg som är förutbestämd och det är inte riktigt lika...

Av Sarah - 5 januari 2021 00:21

Det har kommit snö .....och ja...det har funnits en tid då jag inte var så förtjust i snö ....men jag tyckte absolut om att ta med mig barnen till pulka backen då de var små och något som jag tyckte var riktigt coolt så var det att åka med en svart s...

Av Sarah - 4 januari 2021 11:22

Blaha är min rubrik allt som oftast ....ja jag vet inte egentligen varför man nödvändigtvis måste ha rubrik.. Tidsfördriv är vad det är....och det passar väl bra då med blaha tänker jag..... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards