Alla inlägg under december 2020

Av Sarah - 29 december 2020 13:11

Med anledning av att mycket är som en dålig film....
Jag tycker en del känns väldigt overkligt....
En del känns obehagligt
Ja....jag kan inte riktigt förstå ändå så har jag upplevt....mm
Det kom en nyhet strax innan jul en nyhet till idag ...det är egentligen självklara saker ändå så har det inte varit självklart....jag säger det igen....det är en dålig film....och nu....
Jag vet inte
Kan en dålig film bli bra?
Kan det bli komedi?
Ironiskt ja....jag och min bästa vän vi är det ....
Jag vet varför jag befinner mig i nuet ....

Av Sarah - 28 december 2020 15:57

Ja teknisk är jag inte och jag vet ju med mig att jag vill göra saker enkelt....nu råkar jag sitta med en dator som behöver inställningar och sånt och så har man lite koder osv .. det finns ju i mitt minne ändå så behöver jag dubbelkolla iallafall....och ibland så klyddar det men nu har jag fått rätt på det mesta ....grejen är den ,jag har ytterligare en dator men bokstäverna på tangentbordet är nästan osynliga numera...ja det trodde jag inte att sånt kunde bli....att efter väl använd dator så försvinner bokstäverna...men det är så..... jag vet på ett ungefär iallafall men det är inte kul att gissa sig till var vissa bokstäver finns....men just nu så sitter jag med min mobil och väljer att uppdatera onödigt vetande....men får se om jag tar mig mer tid med allt som behövs fixas med den andra datorn..
Jag har inte mycket egentligen att uppdatera....skulle väl vara lite idéer och funderingar om ditt och datt....ja det kommer säkert fyllas upp...har vart iväg några timmar och nu borde jag egentligen ägna mig åt annat än tekniska grejer eller blaha uppdateringar....nåja....jag har löst det tekniska lite iallafall och ler över att jag egentligen inte behövde dubbelkolla något överhuvudtaget....så det var slöseri med tid....nåja nu kan man väl säga att jag uppdaterat mitt egna minne och det är ju bra....

Av Sarah - 27 december 2020 11:29


Har inte varit här inne på ett tag....vanligtvis brukar jag inte göra så mycket av julen.....jag har julstädat ,julpyntat ,och jag har julbakat lussekatter minsann ....jag har rullat mina egna köttbullar och jag har haft bjudning men dock inte med temat jul mat ....
Jag har ordnat julklappar och sen har jag tillagat revbensspjäll.....
Nu har jag precis städat bort julen, för jag tycker att julen är slut....
Det är snart nytt år... nope har inte något nyårslöfte....
Det har varit en del under 2020 att fixa...
Ja....sen har det varit lite märklig resa....
Mm jag stannar här
Återkommer
Jag fortsätter att göra det som jag tror på och jag gör utifrån vad jag vet också....
Jag stannar här för nu
..jag hoppas att corona situationen löser sig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards