Direktlänk till inlägg 7 oktober 2020

Blaha

Av Sarah - 7 oktober 2020 00:41

Min vrå... som jag eventuellt....ja eventuellt dvs kanske vill plocka bort igen....det har hänt förut och jag har återkommit här och på andra ställen, ibland motiverad ibland inte, ibland så blir det lite inslag av sådant som jag har " lyft " tidigare eller hissat eller dissat eller så har det funnits noll inslag av någonting egentligen och ja... jag vet inte om något gör mig mer eller mindre motiverad eller om det gör mig taggad eller om jag kommer fram till det ena eller det andra jag vet faktiskt inte...blaha är kanske mest passande sammanfattning överhuvudtaget....
Många grejer att tänka på
Många grejer som inte är enkla och inte upplyftande heller, inte i min verklighet åtminstone...
Jag påbörjade under tisdagen något som jag tänkt länge på, nu är detta inte enkelt det heller, jag har nämnt att jag tänkt göra, fullfölja för några av mina nära, men tidigare har det varit av andra anledningar och då har det ändå varit något som jag tvekat med....nu finns det andra anledningar men jag tvekar iallafall...
Om jag skulle agera så är jag osäker när jag väl har agerat, jag vet inte vad jag kan förvänta mig och det är en anledning till att jag tvekar sen vet jag inte om det skulle vara rätt tillvägagångssätt men det finns inte direkt några alternativ....
Jag är fortfarande inne på om jag ska ta tag i frågeställningar utöver, allt hänger ihop egentligen ja det mesta ...
Det blev en tråkig tisdag, väntat men ändå oväntat, jag gjorde en frågeställning i fredags och det jag gör är att jag frågar men jag säger något också genom frågan/ frågorna, det är något jag vill tydliggöra och det kommer jag att göra, egentligen så är det sagt och tydligt har det varit men....får ofta en känsla av att om jag inte är övertydlig så är det som om man tänker att det säkert bara var tillfälligt som jag tydligjorde men inte i dessa frågor...allt hänger ihop.... ja det är så jag sammanfattar....
Tisdagen är nu i skrivande stund över...det har inte varit någon bra tisdag....onsdag.... nja.. det är ju bra att det tisdag kom med är vad det är... i fredags så var det....alltså det är så mycket egentligen....jag är ärlig och det ska man ju vara...det är däremot inte bra om ärlighet blir otrevligt....jag vill inte vara otrevlig och jag vet inte om det behövs...jag frågar kring lite men...om ca en månad så behöver jag göra....
Men ... det kan inte fixa det som blev under tisdagen....
Trots mina kryptiska rader, funderingar som jag har ja en mängd med blaha och säkert så är det knäppt...ja för att det inte blir begripligt eller blir klartext ....men det är min vrå...
Jag är åtminstone tacksam över lite grann, inte så lite egentligen...jag säger det så ofta som jag kan till denna....och jag behöver få säga det.... viktigt att Visa tacksamhet och uppskattning....
En vän till mig är krasslig...hoppas att det blir bra igen..
Min närmaste vän har födelsedag idag onsdag....det har nämligen blivit onsdag...
Jag tänker bädda ner mig alldeles strax....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 26 januari 2021 23:21

Läste om en fråga man ställde till folket och det handlade om vilken bakelse som var mest uppskattad vill jag minnas att frågan löd....ja ibland kan sånt vara kul att få del av ,andras favoriter andras uppfattning om diverse frågor...nu läste jag bar...

Av Sarah - 24 januari 2021 12:02

När man väl ger en tv serie en chans, dvs en serie på flera avsnitt, den innehåller spännande inslag och den är på många vis mycket realistisk, man hoppas på en upplösning ett avslut som är realistiskt även det.. titta igår på en serie och hade insl...

Av Sarah - 23 januari 2021 11:41

Måla med mandala kan vara kul emellanåt jag har målat en del .... det finns färdiga mallar det finns också färdigt material att måla med siffror och då ska man välja siffra och då fyller man i en färg som är förutbestämd och det är inte riktigt lika...

Av Sarah - 5 januari 2021 00:21

Det har kommit snö .....och ja...det har funnits en tid då jag inte var så förtjust i snö ....men jag tyckte absolut om att ta med mig barnen till pulka backen då de var små och något som jag tyckte var riktigt coolt så var det att åka med en svart s...

Av Sarah - 4 januari 2021 11:22

Blaha är min rubrik allt som oftast ....ja jag vet inte egentligen varför man nödvändigtvis måste ha rubrik.. Tidsfördriv är vad det är....och det passar väl bra då med blaha tänker jag..... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards