Direktlänk till inlägg 29 december 2020

Ironi

Av Sarah - 29 december 2020 13:11

Med anledning av att mycket är som en dålig film....
Jag tycker en del känns väldigt overkligt....
En del känns obehagligt
Ja....jag kan inte riktigt förstå ändå så har jag upplevt....mm
Det kom en nyhet strax innan jul en nyhet till idag ...det är egentligen självklara saker ändå så har det inte varit självklart....jag säger det igen....det är en dålig film....och nu....
Jag vet inte
Kan en dålig film bli bra?
Kan det bli komedi?
Ironiskt ja....jag och min bästa vän vi är det ....
Jag vet varför jag befinner mig i nuet ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 26 januari 2021 23:21

Läste om en fråga man ställde till folket och det handlade om vilken bakelse som var mest uppskattad vill jag minnas att frågan löd....ja ibland kan sånt vara kul att få del av ,andras favoriter andras uppfattning om diverse frågor...nu läste jag bar...

Av Sarah - 24 januari 2021 12:02

När man väl ger en tv serie en chans, dvs en serie på flera avsnitt, den innehåller spännande inslag och den är på många vis mycket realistisk, man hoppas på en upplösning ett avslut som är realistiskt även det.. titta igår på en serie och hade insl...

Av Sarah - 23 januari 2021 11:41

Måla med mandala kan vara kul emellanåt jag har målat en del .... det finns färdiga mallar det finns också färdigt material att måla med siffror och då ska man välja siffra och då fyller man i en färg som är förutbestämd och det är inte riktigt lika...

Av Sarah - 5 januari 2021 00:21

Det har kommit snö .....och ja...det har funnits en tid då jag inte var så förtjust i snö ....men jag tyckte absolut om att ta med mig barnen till pulka backen då de var små och något som jag tyckte var riktigt coolt så var det att åka med en svart s...

Av Sarah - 4 januari 2021 11:22

Blaha är min rubrik allt som oftast ....ja jag vet inte egentligen varför man nödvändigtvis måste ha rubrik.. Tidsfördriv är vad det är....och det passar väl bra då med blaha tänker jag..... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards