Alla inlägg den 5 januari 2021

Av Sarah - 5 januari 2021 00:21

Det har kommit snö .....och ja...det har funnits en tid då jag inte var så förtjust i snö ....men jag tyckte absolut om att ta med mig barnen till pulka backen då de var små och något som jag tyckte var riktigt coolt så var det att åka med en svart sopsäck ner för en ganska brant backe då det var riktigt mycket snö...vill minnas att jag var runt 19 år då....men det var riktigt coolt och det var verkligen en snabb åktur...jag tyckte inte om snö då det var ganska mycket slask och sen kan det bli halt väg lager och ibland blir det is,under till och även då det inte är snö utan bara minusgrader då kan jag se en del is, på vägar ja gångbanor och cykelbanor....det är inte något jag gillar...men jag trivs med att det är svalt ...man kan ta på sig efter väder...det som behövs och jag ser till att vara rejält påbyltad när jag är ute ...när det är sommar då försöker man att anpassa sig till värmen men det är ju inte lika enkelt.....jag tror att jag kanske inte har varit lika påbyltad tidigare då jag mest sett snön som bedrövlig men samtidigt så undrar jag om det stämmer...jag är frusen även om jag då föredrar svalare temperaturer....det är främst om händer och benen som jag är frusen och det är jag om sommaren också....det bara är så.....
Från det ena till det andra....skulle göra choklad bollar tidigare under måndagen....men det blev inte bra....tyckte inte att dem blev goda... det är ofta godare och billigare att själv baka men det gäller inte choklad bollar...jag kan inte finna att jag har gjort något fel då jag bakade dem men det blev inte gott....
Mina scones däremot dem är riktigt goda....sen händer det att jag bakar kola kakor och drömmar ....och det blir också jättebra men jag har gjort choklad bollar förr och även nu då....nä det är bättre att köpa....det blir aldrig bra...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards